Ebrlp Bugün kontrolümüz vardı 38+2 deyiz geçen hafta salı 3157 kg olan bebek nasıl olurda bugün 3870 olur 1 haftada 700 gr almış olması imkansız değil mi doktor beni sezeryana yöneltmeye çalışıyor doktor değiştircem
demet35 Ebrlp imkansız ya eski doktorun yanlış hesapladı ya da şimdiki.. bide moda olmuş tüm doktorlar sezaryan diye bi tarafını yırtıyor doğal yapıcaksan doğal yap sezeryan yapma
muhendisanne38 Ebrlp ben 1 hafta ara ile gittiğimde doktorum kilosunu söylemedi. Sorduğum da cihaz 1 hafta aradaki farkı ölçemez göremez dedi. 700 gr çok fazla dediğiniz gibi
Ebrlp Normali beklesen daha da kilo alcak normal yapamazsın dedi nst bağladı sancı yok dedi normal olması İçin herşeyi deniycem ☺️
Ebrlp demet35 Haftada 3157 demişti aynı doktor farklı da değil bir haftada bu kadar olamaz 🤦🏼♀️ başka doktora gitcez ama tatiller yasaklar derken öbür hafta olacak 39a girmiş olcaz gerçekten kafam çok karışık ne yapcamı bilemez oldum
demet35 Ebrlp belki makinasında sorun vardır belki kafası karışmıştır olur ya öle yazık deli gibi çalışıyorlar