BuseYener48 29 temmuz olan son adet tarihim bebekle uyumlu olmadığı ve geç döllenme olduğu için 15 Ağustos olarak düzenlenmişti. Fakat bugün doktor kontrolüne gittim kendi doktorum yoktu farkli bir doktor bakti ve bana 35+6 olmam gerekirken bebeğin 38+2 ile uyumlu olduğunu yani SAT 29 Temmuz baz alacağız dedi yani ben 36 haftalık derken kendime 38 haftalık oldum lütfen bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi ben ne zaman doğurucam 😅 Hangi Sat göz önünü alıcam 😅
Lfsfn BuseYener48 benim de son adet tarihim 3 eylüldü ancak doktora iki hafta aralıklarla gittim. Geç döllenme olmuş senin adet tarihinin 14 eylül olması gerek dedi. Ona göre hesapladı hep hamilelik haftalarımı.
Wonderanne BuseYener48 benim de son adet tarihimi baz alıyor ve tanı tamına uyumlu adetli iken hamile kalmışım gibi görünüyor şu an bebek 🤗😯
Adimadim Benim fikrim 29 temmuz, çünkü ultrasonlar onden yada geriden gelebiliyor hatali olcumler yapabiliyor benimde 31 temmuz 2 gun var aramizda 😊
BuseYener48 Adimadim Yani şimdi benim doğuma 12 günüm mu var 😅 Ben daha 1 ay var diyordum sabahtan beri başıma ağrı girdi düşünürken 😅
2kizanasi Genelde ultrason yanıltıcı olabiliyor boy kilo konusunda bile, o yüzden siz son adet tarihinizi baz almanız gerekir heralde, bebek zaten bazen haftası ilerde bazen haftası geride de seyredebilir :)
BuseYener48 2kizanasi Yani işte son adet tarihine göre ultrasonla da uyumlu bebek ama şöyle bir şey var ilk gittiğimde 8 haftalık olması gerekirken sadete kese vardı 2 hafta sonra gittiğimde bebek 8 haftalık görülünce doktor adet tarihini 15 Ağustos olarak düzenlenmişti anlamadım ben bu işi sanırım onuruna bırakıcam herşeyi hazır zaten istediği zaman gelsin paşa 😅
BuseYener48 Lfsfn Peki şuan bebeğiniz hangi tarihler uyumlu gidiyor yani önde gidiyor mu yoksa 14 eylülle tam uyumlu mu
_aysenur BuseYener48 Canım herkesin ilk başlarda hep ultrason da geç geliyor gibi gözüküyor ama doktorlar ne olursa olsun son adet tarihine göre ilerliyor zaten zamanla düzene giriyor sonlara doğru yine bi iki hafta oynuyor banada 30 olmam gerekirken 32 dedi nolcak peki dedim bi sorun yok gelişimi güzel dedi yani ben normal haftamdan devam ediyorum bebiş biraz önden gelişim gösterebilir yada arkadan gelebilir yani