Merhabalar😌 Çok kısa zaman öncr gaz ve kabızlık sorunum için yardım istemiştim herkese çok teşekkürler çok yardımınız oldu. Şimdi durum biraz daha hassas yeniden tavsiyenize yardımınıza ihtiyacım var. Hamilelik haberimi çok yeni aldım ki henüz hesaplara göre 40 günlük.. fakat ilk günden beri az da olsa kanamam var. Regl kanaması değil ama sürekli olarak hafif kanamam var kimi zaman yerini kahve rengi akıntıya bırakıyor. Üç gün kadar önce doktora sorabildim ve normal dedi.. böyle bir sorunum da var, özel hastaneye gittim ama doktora ulaşmak ne mümkün!? Marmaris te yaşıyorum, belki tesadüfen bilginiz vardır burdan doktor tavsiyeniz olursa da bilmek isterim.. kanamalar içinde bildiklerinizi ve ya deneyimlerinizi öğrenmek isterim. Tekrar teşekkürler 🙏🏻❤️