Oruç bir ibadettir kızlar tıpkı namaz kılmak gibi.bunu ona buna sormak yerine ilmine güvendiğiniz hüküm verecek birisine danışın ve de sağlık açısından doktorunuza sorun.Kaç gündür aynı post…Başkasının tutup tutmamasına göre mi adım atacaksınız bu bir ibadettir herkesin hassasiyeti aynı olmaz.Dayanıp dayanmamak bebeğin kaçıncı haftasıyla olması ile ilgili bir durum değil ayrıca.onu rahminize koyan Allah koruyup beslendirip büyütüyor zaten aç kalmakla hiçbirşey olmaz oruç zarar vermezmerak etmeyin.Ama tutun ya da tutmayın demek iki türlü de vebale girmek olur…