Burcusrkn Kızlar merhaba, 12+2 yim acilen evime yani İstanbula gitmem gerekiyor , ortalama 12 saat otobüs yolculuğu yapmak durumundayım, daha önce yapan var mi sıkıntı olur mu sizce ?
Handeberkay Burcusrkn bende o haftalar uçağa binemiyorum sakinleştirici almadan diye otobüsle geziye gidecektim ama doktorum böle ne olumlu ne olumsuz konuştu en tehlikeli aylar haftalar Bebeğim oturması için diye riske atmadım tatlım bana göre olcagı varsa her türlüde olur ama önlem al yinede
BesteCanerKutluzolu Burcusrkn 12 saat çok uzun bir süre otobüs yolculuğu için çünkü normalde her 2-3 saatte bir durup 15 dk yürümeniz gerekiyor kan dolaşımı için ve otobüs yolculuğunda bu mümkün olmaz uçakla gitme imkanınız yok mu
NaimeYilmaz Burcusrkn doktoruna danıs bence numarası varsa. Her durakta yuruyus yaparsan tuvaletınıde tutmazsan bırsey olmaz herhalde mecbursun madem duanı et öle cık canm hayırlı yolculuklar smdıden 🙏
Burcusrkn BesteCanerKutluzolu acil geliştiği için uygun uçak bileti bulamadım 😢 o yüzden otobüsü düşündüm
Burcusrkn NaimeYilmaz çok sağol canım, numarası yok ama mecburen sabahı bekleyip muayenesini arayacağım 😐
BesteCanerKutluzolu Burcusrkn o zaman kesinlikle doktora danışmanız lazım benim doktorup 5 saatlik yolda bile 2 saatte bir duracaksın diye tembihlemişti çünkü