Sirinb Kizlar biz 30+0 olduk ve 🥥 olduk😀😀 sizde nasil gidiyor?? Ben bazen bel agrisindan ölcek gibi oluyorum ve tabiki heycanda yavas yavas basliyor 38 haftada sezeryanla aliriz dedi doktorum tabi suyun falan gelmesse ozamana kadar
Zehra1109 Elma olarak biz de buradayız 🍏🍎 😂 hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah minnoşlarımızı 🥰