AsHatice bende 34+4 günlüğüm ebe arkadaşımla görüştüm aynı şikayet bende de vardı yalancı sancı dedi ve sakın iş yapma iş yaptığın içinde olur, ayaklarını uzat, dinlen geçer dedi. Ama sürekli oluyorsa doktora git dedi. Temizlik falan yapma sakın sende, ben o gün çok yoruldum ondan sertleşmiş. Bunu öğrenince de bişey yapmamaya karar verdim.