Suig00 Kızlar ya bu fotoğrafta daha 6 haftalıktı şuan 11+4 ama gitmedim daha hastaneye. Haftaya gideceğim o süreye kadar cinsiyet tahminlerinizi alabilir miyim bazen keseye göre yapılıyor 😊 [url=https://hizliresim.com/4VJ3Yq][img]https://i.hizliresim.com/4VJ3Yq.jpg[/img][/url][url=https://hizliresim.com/4VJ3Yq][img]https://i.hizliresim.com/4VJ3Yq.jpg[/img][/url]
Aysegulyeter Suig00 cnm benim kesem yuvarlakti cinsiyetimiz erkek. Ozaman senin keseye gore kizmi oluyor acaba pek anlamam ama😄😄
hilal_yener Suig00 canım kesenin yuvarlıklıgına yamukluguna bakmıyo benimde ilk başta yuvarlaktı ama burdakiler erkek diyo baksana alakası yok benim kızım oluyo 😂
Suig00 Aysegulyeter ay kuzum inşallah. İlk gebeliğim aslında ikiside olur ama gönlüm kızdan yana 😇 bebiş köşede belli belirsiz görünüyor
Aysegulyeter Suig00 rabbim gonlune gore versin cnm😊 genelde yuvarlak olursa erkek diyolardi bende tuttu nekadar dogru bilemiyorum tabi😊
Suig00 hilal_yener oof en korktuğum olay bu işte😊 sabırsızlıktan ölcem resmen bi şeyler almak istiyorum ama cinsiyet yok😊