20 haftaya kadr kilo almayı zatn önermiyolar ztn canm bn 18+3 sadce 2 kilo almşm.Hamilelikte Kilo almak bilindiği aksine çokda iyi bişey değil.Gerekli olan vitamini extra olarak alıyorsan bebeğinde senden beslenecektr senin eksiğn olmadığı gibi bebişinde eksiği olmamış olck.Sen sadxe vitamnleri aksatmamaya çalış kilo eninde sonunda alınıyo ☺️😘