merhaba arkadaşlar 36. haftada doktor kontrolümüz vardı. en son 32. haftada gitmiştik 1800 gramdı çok kilolu değil ama normal bi bebek demişti.36. haftada doktor 2400 olduğunu karın çevresinin 3 hafta geride olduğunu genel olarak daa 2 hafta geride olduğunu söyledi.bir hafta daha takip edeceğini böyle devam ederse 38 de sezeryanla alacağını belirtti.böyle durum yaşayan var mı fikirleriniz neler?doktor sezeryan yapmak için böyle bişey demiş olabilir mi?