Betl35 Kızlar şeker yukleme si yaptrmıstım 75 mg lık geçen ay 1 ay once yanı. Bugun kontrole gttım doktorum açlık kan şekeri mi yuksek buldu ve 4 kılo almısm bu ay. Şeker olcum cihazı yazdı 1 hafta kontrol edıcem. Sızce bu yuksek mı https://imgyukle.com/i/QtOsLM
merve6106 Betl35 bende gecen gün şeker yüklemesi yaptırdım sınırlasın dedi ekmegi hamur işini şekeri yasakladı iki gündür onları yemiyorum yersem cıkar diye çok korkuyorum 😔😔😔
Bonnusimo Betl35 merhaba şeker yüklemesi yaptırmak zararlı mı bebek için acaba yaptırmak gerekiyor mu illa ve kaçıncı haftada yapılıyor