Bende bayanlar gibi folikasit Öner’e bilirim. Vitamin eksikliğin den dolayı doktora gittim ve bebek sahibi olma konusunda hiç bir sorunumuz yokdu aslında eşimde de Bnde de doktorum bana dediki folbiol başlayalım ve başladım aklımda hamile kalma düşüncesi bile yoktu 20 gün içinde hamile oldıgumu ögrendim sonra araştırdıktan sonra gebe kalmak isteyenlere kadın doğumlar 3 ay öncede başlatılıyorlarmış ve bu şekilde hamile kalan çok kişi duydum.