Deniz41 Merhaba bebeğime montessori oda yapıcm ama anne yanı beşik olrk sepet beşik dşndm ama yormlar hep kötü 3-4aydn fzla kullanamassn seoet beşiği diyorlar sizce de öylemi blgi vereblrmsnz
Greyy90 Deniz41 evet canım öyleymiş yoksa bende sepet beşik düşünüyordum mininal şirin diye ama kullanımı kısaymış. Bende kiwi sleeper aldım anne yanına 8-9 ay falan Kullanabiliyormuş onu zaten odasını da aldık sonrasında yatağında yatmaya başlar artık
Mommmmmmm Deniz41 herkes banada öyle diyor o yüzden anne yanınıa çokta uçuk fiyatlı bir şey almayı düşünmüyorum. Aynı model yataktan istiyoruz var mı baktığın bir marka falan
isilbeyaz Deniz41 e öyle tabi canm düşünsene sepet beşik dediğin genişliği uzunluğu ne kadar ki ? çocuk çok çabuk büyüyo
turunculuanne Deniz41 bence de sepet beşikler çok tatlı ama gerçekten kullanım çok süresi çok kısa ya
Deniz41 Mommmmmmm sepetn modeli çk hoş ve fazla yer kaplamıyordu içeriğinde 0-2yaş yazıyor oyızdn şaştm bnde fzla byk bşy bakmıyorm bn oda yapıcm çnkü çatılı yatak olrk yyapıcm şmdi beşik içn fkr araştırıorm görsel yetmiyormş:)