shabnam benimde erken doğum riskim var 30 haftaya girdik bebeğim de Down sendromları olma ihtimali var dediler kesin değil dediler test yaptılar ölece bekliyorum yatıyorum ediyorum suyum fazla çıktı oda Beni rahatsız ediyor agrım oluyor bazen inş bişey sorun çıkmaz çünkü 2 Doğum yaptım ikisinde böle sorunla karşılaşmadım hiç hepimizin ki sağ sağlım hayırlısı ile doğar rabbimin izniyle aminn