Benim gibi sıkılan,bunalan ve icinden hic bisey yapmak istemeyen var mi? Doğumumu düşünüyorum ne,nasıl olacak diye. Isin icinden çikamiyorum. Dokunsalar ağlarim o derece kötüyüm yani. Bende şans hic olmadi hangi doktora gitsem tayini çikti. Sabit bi doktorda kalamadim. Burda bazi postlari okuyunca üzüluyorm ve de napacagimi hic bilmiyorum.. Icimi buraya dökmek istedim şimdiden özur dilerim bunun icin.😭😭😭😭