Merhaba anneler normal son adet tarihime göre bende 35+4 ama doktor gerilik var demişti suyun az eşi küçük dedi bu gün de başka bi doktora gittim bebek 32 haftalık gözüküyor suan herşeyi normal gayet iyi dedi suyu falanda az demedi eşide küçük degil dedi kime inancagımı sasırdım hangisi dogry acaba son adet tarihinden sonra mı hamile kaldım acaba 🤔🤔