Merhaba aklıma bu kadar erken doğum hıkayemi yazmak gelmıyordu ama hersey aniden oldu 🤭🤭
37 haftamda muayeneye gıtmıstık çatı muayenesi için doktorum muayene ettı çatın uygun normal doğum ıcın engelın yok dedı tabi bende havalara uçtum kendımı normale alıştırdım hep 38 haftada kahverengi lekelerim geldı sonra açık pembe kan geldı doktoruma gıttık doktorum muayene ettı alttan acıklıyın hıc yok dedı ultrasonda baktı bebek bas asagı ama dedı doğum kanalına gırmemiş alttan üstten sıkışmiş kakasını yapar yerse rısk dedı ıkı gun verdi düşünün dedi bız de düşündük hemen sezeryandan ameliyata girmekten çok korkuyordum neyse bız düşündük ertesı gun sabaha aç gıttım genel anestezi oldum normalde 3 Mayıs görünüyor doğum demişti ama 21 nisanda Geldı Beril Nur kizim çok küçük ama kuvöze bıle gırmedı masallah kızıma simdi ağrılarım var ınsallah geçer bana dua edin kizlar ağırlarım cabuk gecsın hepınıze hayırlı doğumlar dılıyorum ve bebek nasıl gelmek ıstıyorsa gerçekten oyle gelıyor kendınızı üzmeyin herseyin hayırlısı deyın 🤗Allah’a emanet kalın