Merhaba mart 26 son regli tarihim 5 gün sonra minik minik kanamam oldu sonra yükseldi sonra azaldı 18 gün sürdü 20 nisan beta hcg 113.12 cıktı bugun 62 ye düştü ama dün kanamam da kesildi. Doktor muayne etmiyor teste bakıp telefonla arıyo düşük yapıyosun dedi ve bu 2. Düşüğüm diğerinde bu kadar yükselmemişti normal reglime 3 4 gün felan kaldı prgrama göre ben regli tarihimde mi düşürücem diğeri gibi anlayamadım ? Beta hcg yükselme durumu yok sanırım :(