ozgeya Ehnr ikili testim normal çıkınca doktorum üçlü ve dörtlü teste gerek görmemişti o yüzden yaptırmadım. Detaylı ultrason yaptırdım ayrıca.
Duygukc Ehnr ben ikili test yaptırdım sonucumu aldım içim rahatladı bebeğimde ultr herşeyi normal sağlıklı diğer taralamaları yaptırmayı düşinmüyorum
Yeni_anne_ Ehnr Doktor bir şey demedi ki canım. Ben ikili yaptırdım değerler normal çıkınca doktor üçlü ya da dörtlü yaptırmana gerek yok detaylı yaptirirsin demişti.
AysunFatih Ehnr Bende ikili yaptırdım sonra kontrole gittiğimizde 4 lü yapalım 3 e gerek yok dedi dörtlü yaptı . Sonra detaylı usg şimdide şeker yüklemesi var
Sumru Ehnr ikili testim temiz çıktı şükürler olsun ama haftaya benden AFP MOM testi nöral tüp efektiymiş bu testi yaptıracağım acaba üçlü mü diye merak ettim
AysunFatih Yagmurahmet16 11. İle 14. Hafta arasında yapılması gerekiyor ben 12. Haftamda yaptırmıştım. Kontrolünüzle aynı zamana denk getirin bence 2 defa gitmek zorunda kalmazsınız hastaneye
Yagmurahmet16 AysunFatih peki ac karinlami gidiliyor ona gore gideyim ramazanın son haftası kontrolüm
Aknkbr Ehnr bem ikiliyide yaptırmadım kesin sonuç vermiyor allah korusun kötü bişey çıkarsa 6 7 ay burnumdan gelicek o yüzden yaptırmadım
Ehnr Aknkbr oda bir tercih ne bileyim bakiyorumda gerek yokmus cidden keşke yaptirmasaydim insan bı anlık merakla istiyor
Necvaayyldz Aknkbr bugün banada dedi doktorum yaptırmak zorunda değilsin diye bende yaptırmak istemiyorum sonuç olarak dedigin gibi doğru sonuç vermiyor
ebru-kc11 Ehnr ikili temiz çıkarsa sadece AFP mom yapılıyor benim öyle olmuştu. Mümkün olduğunca doktorun istediği bütün testlerin yapılmasından yanayım sadece kan veriliyor vücuda ekstra aldığımız bebeğe zarar verecek hiç bir durum söz konusu değil.