LaleDeniz Bende vazelin ve susam yağı kullanıyorum 17+2günlük hamileym çatlağım yok sadece göğüslerde oldu oda çok çabuk sütlendi birden şişti hasta olucam diyordjm hamile olduğumu bilmiyordum sonra birdaha inmedği için orda çatlaklar oluştu ama yinede kullanıyrm orayada
Aysunaslan89 LaleDeniz benimde sadece göğüslerde oldu canım, kaşıntı olana kadar çok önemsememiştim açıkçası ama önlemini almam gerekiyor sanırım artık
Burcum Aysunaslan89 lierac canım. Piyasadaki en etkili krem. Pahallı ama düzenli kullanmada çatlağı önlüyor.
Aysunaslan89 Burcum iyi geliyosa mutlaka denemek isterim canım,yarın ilk iş bebe yağı alıp deniycem fayda etmezse diğer yolları denerim artık tabi doktorumda uygun görürse 🙏☺
Aysunaslan89 Gozde yaa bide acıma eklenirse bu kaşıntının üstüne düşünemiyorum canım 🙈 Teşekkür ederim bilgi için bu arada 😌💓
Aysunaslan89 HalisEbruoban bende 45 kiloyla kaldım canım, içime su serptin valla çok endişeleniyodum, inşallah senin gibi olurum, karnımda bi sorun yok hatta çıkmadı gibi pek ama göğüsler çok çabuk çatladı
HalisEbruoban HalisEbruoban Aysunaslan89 inş olmaz herkes biley diyo bi anda kilo alınca kesin olurmus ama bu senin vicüdunlabalakalı inş hersey istedigin gibi olur☺
Aysunaslan89 Liva kaşımamaya çalışıyorum ama durulacak gibi de değil tatlı tatlı kaşınıyo 🙈☺ Yarın bebe yağını deniycem canım
Burcum Aysunaslan89 kremi ben değil ablam kullandı çok memnun kaldı. 0 çatlakla doğum yaptı. Belki vücut yapısından da olabilir ama bu şekilde ürünlerin faydası hemen anlaşılmaz. Doktoruna da sor tabi belki o da önerir birşeyler.
Busraaras Aysunaslan89 ay inşallah karnım çatlasa bile göğüslerim çatlamasından daha çok korkuyorum 🙈
ysule Bi arkadaşım terma kakao yapı demişti kendisi kullanmış memnun kalmış. Aktarlarda varmış. İki aylıkken sürmeye başlamıştı o çatlamamış hiç. Yapısı gereği de olabilir ama ona da bi arkadaşı söylemiş o da memnun kalmış. Ben de ondan alıcam ama daha almadım.
XyveAnnesi Bende hindistan cevizi yağı kullanıyorum,16. haftadayım ve kaşıntım arttı,sürdükçe rahatlıyorum iyi geliyor..