5hafta 1günlükken gittim dün ,benim de 14çıktı , progesteron tutunması için iyi bir hormon ama 5çıkanlar var onlar bile Doğum yapıyor o yüzden içini ferah tut , inşallah kalp atışını duycagız beni de haftaya çağırdı bugün progestan verdi aldım gece başlayacagım kullanmaya