Selinbulutcu 5+2yim yeni bugün ağrım başladı önce sol kadık şimdi de sol kasığım. Sanki adet ağtısı gibi
sercen Selinbulutcu normal cnm ben 11+4 haftamdayım halen o agrim var hatta sabah yürüyemiyordum bi anda o ağrı oluyo afet olcam diyorum çok agriyo diye yani normal bisi bebek baskı yapiyo gelişimi diye oluyormuş dr sordum çünkü
Busrabnrby Selinbulutcu normal canim korkulcak bisey yok gebeligin ilk haftalarinda oluyo kasik agrilari benimde cok oluyodu
KaanMenekeOlpak Selinbulutcu canımm merak etme bende yaşadım o sıkıntıları gebelik kesen büyüdükçe kasıklarına baskı yapıyor ağrısı ondan ve hareketin azsa gaz sancısı da olabilir belin ve kasıkların aynı anda şiddetli ağrımadığı sürece korkma geçmiş olsun
Simaycan Bende 5+3 normal diyorlar canım benim zaten başka hiç bir belirtim yok ne kusmam ne bulantım senin nasıl
Selinbulutcu Simaycan benim iki gün önce mide bulamtım baş dönmem oldu ama şükür iki gündür yok. Ya ben daha önce kimyasal gebelik yaşadım biraz korkuyorum her ağrıdan 😞😞
Neslihansezen61 Evet normal benim sol kasığım sürekli ağrıyo doktor bana kontrole gittiğimde arada bir adet sancısı gibi olur korkma dedi
Selinbulutcu KaanMenekeOlpak bel ağrım şükür yok olmaz da inşallah 🙏🏻 Allah bidaha yaşatmasın hiç kimseye düşük ölüm falan inşallah
Mugecim Benim kasık ağrım en başından beri var. Hiç geçmiyo. Doktorum doğal dedi. Ama beni çok rahatsız ediyor bazen duramıyorum. Yine de buna da şükür diyoruz 😔 6+3üm ve dün kanama oldu hastanede yattım:/ Allah o korkuyu kimseye yaşatmasın.
Nudi Benimde ikisi ağrıyor birgün biriyse sonra diğeri değişiyor doktor normal dedi ikinci gebelik ama unutmuşum olsaydı hatırlardım herhalde ilkinde ☺