37 deyım hala oluyor ustelık gıdere şiddetlenerek artık kalktıgımda ılk bı kac adımı zar zor atıyorum alış buna ne kadar doktorada gtsem bu yuzden duycagın tek sey rahım genıslıyor normal bunlar ay ilerledıkcede rahım kendını doguma hazrlıyor dıyolar yanı gebelık boyunca agrı hep var☺️