Ay ben 38+1 biliyorum benimde sezaryan bakalım ne zaman gün verir bakalım🙂 benimde ikinci belden olcak insallah öyle istiyorum daha iyi bebeğini hemen emziriyorsun diğer türlü ayılman gerekiyor mama veriliyor bebege genelde 35 yaş üzeri doğum yapanlarda oluyormıs duydum çok kişiden