Benimde 5.hafta TSH değerim yüksek çıkmıştı iod lu folik asit kullandım bir kutu daha sonra kadın doğum doktorum endokrin bölümüne gitmemi söylediği için o bölüme gittim tekrar test yaptırdım normale dönmüştü normalde de hiç troid sorunum olmamıştı gebeliğin ilerleyen haftalarında sizinde geçebilir. Benim bir anda normale döndü 🙂