Ceylan35 vallahi bizde öyle bilmiyoz cnm çok endiselendik çünkü benim kızım ilk gecemde hamile kaldım doktor yanlış hesapladı desek benim kızım evliliğimin 9 ayında doğması lazımdı bizde anlamadık ama sürekli takipteydik her gece acile gittim 41 haftadan sonra normal kadın doğuma gittim gözetim altindaydim