1,5 yıldır bende bitmeyen şey bu mantar. Hamilelikte de 25. Haftadayım yakamda. Öncelikle enfeksiyon ve mantar aynı şey değiller bundan emin olmakta fayda var. Mantarda içerde inanılmaz kaşıntı olur genellikle ve süt kesiği gibi beyaz ya da sarıya dönük akıntı oluyor. İçinde 2 adet olan fitil genelde veriliyor travazol kremle ama yine de tekrarlıyor. Ben çözümü prebiyotikte buldm. Floramız bozulmaya yatkın bu dönemde özellikle buna dikkat etmek lazım. Bu konuda gynobiotik cok arastırdm Dr unuza bir sorun bence bunu