Sevgili anneler ve anne adayları,
tek yumurta ikizi, tek plasenta ve arada zar olmayan bir gebeliğim var 16+4teyim, iki farklı perinatolaga gittim fakat ikisi de çok riskli bir hamilelik diyor ve %50 şans veriyorlar, aranızda böyle bir gebelik yaşayan var mı? Biraz pozitifliğe ihtiyacım var 🙏🏻