Mizgin2020 benim de öyle bel ağrım olmuştu canım ama bilemem nedendir, çocuk istiyorsan hayırlısıyla nasip etsin Rabbim, adetime 4 gün kala testte silik çıkmıştı bende ama bel ağrısından kasık ağrısından bi gariplik olduğunu anlamıştım meğer hamileymişim