Zagrozunannesi Hanımlar kan ilacı kullanıyorum dışkı rengı acayıp sıyah ama oyle böyle degıl baya bı sıyah normal mi bu🤢🙄🙄🙄
Tgbrl Zagrozunannesi normal canım ama ishal falan yaparsa doktoruna söyle bende ishal yaptı hemen bırak dedi başka bir ilaç vermişti
brccelik Bende ilk gördüğümde tedirgin olmuştum ben demir ve kan ilacı kullanıyorum elevitin yan etkilerinde de yazıyor canım
Zeynpaysimannesi Zagrozunannesi normal canım bende de öyle oldu ve kabız yapıyor beni afedersin , o yüzden şimdi kullanmayı bıraktım çünkü kabızlık beni mahvediyor
TCNilayYaz Bende çok korktum geçen gün teşekkürler Bu arada ben akşamları elma yiyiyorum kabızlığa birebir deneyin isterseniz
Suheda Zagrozunannesi gayet normal canım içeriğini de okursan için daha rahat eder ordada yaziyor canım