CeylanAsena ben geçen hafta tam 32 haftalıkken doktorum suyumun azaldığını sınırda olduğunu söyledi. Benzer sıkıntıyı yasayan bir arkadaşım stres olmayacaksın dedi. 1 haftadır etrafta sakinleştirici kullanmış gibi geziyorum. Bunun yanında suyu zaten iyi içiyordum 3 litreyi mutlaka geçiyorum. 3 kere falan da havuç suyu içtim. Hangisi şifa oldu bilmiyorum ama bugün suyum iyiydi 🙏🏾