_gltn_37 38+6 hamıleyım dün bas donmesınden ölüyorum zanneettim sabahta hafif hafif olıyo acaba sıkıntı bı durummu ben gibi olqn varmı
Edissevil _gltn_37 ah 3-4 gündür benimde öyle bende 38+3 oldum baş ağrısı baş dönmesi beni mahvediyor
Yeldaycl Benimde arada oluyor kan değerlerim düşmüş ben ona bağladım kan hapı içiyorum 1-2 haftadır daha iyiyim sanki