Bizde 37+4 deyiz 😅 benim kızda içerde dans ediyor gece gündüz hiç uyumuyor artık sanırım 😑 Bir iki haftadır bu kadar zorlanıyorum son zamanlar olduğu için galiba. hep sola yatmaya çalıştım bu zamana kadar ama şuan hangi tarafta uyuyabilirsem o tarafa dönüp yatıyorum uyku düzeni diye bişey kalmadı maalesef, sizde kendinizi çok zorlamayın ama sola yatmaya da özen gösterin hem sizin için hem bebiş için daha sağlıklı ☺️👍🏻