Arkadaşlar geçen hafta doktora gittim kontrol için kan ve idrar tahlili yapılmıştı idrarda enfeksiyon çıktı ve tek kullanımlık ilaç kullandım öncesinde kasıklarımda ağrı vardı sağ kasığımda ağrı geçti ama solda hala geçmedi ve hareketlerimi çok kısıtlıyor sizce neden olabilir böyle bişey yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim bu arada 29+1günlük hamileyim