Deletedmom316 secet1111 canim trombosit 180 ve 400 arasi olmasi gerek 180 den daha dusukse bunu yukseltmek gerek yani şuanlik korkmana gerek yok zaten 4 5 gune gidiceksin doktora gerekli tedaviyi alirsin benimki 283 gibi bir rakamdi 3 4 ay once şimdi bilmiyorum
sdnrkya Gmznz-0202 valla canım değeri hatırlamıyorum ama doktorum şimdilik sınıra gelmiş demişti ben kendimi bildim bileli hep düşüktür kronik dvt hastasıyım pıhtılaşmamda var ben hâlâ her gün yiyorum
123abc secet1111 benimde düşük trombosit vücuttaki on önemli kan bence bir doktora gorunmende fayda var .doktorun gerek duyduysa ama bu şartlarda nasıl olur hem gebelik flann🙄
secet1111 Siyah üzüm çekirdeği yağı ve çörek otu yağı kullandım 10 gün sonra tahlile gittim 78 bin olan trombositim 345 bin olmuş çok şükür şimdilik sıkıntım yok kullanmaya da devam ediyorum 🤗🤗