Benim de cuma randevum vardı hatta doktor randevu bulamasan da gel demişti ama randevumu iptal ettiler. O günkü duruma göre artık ya randevusuz gideceğim yolda polis çevirirse de koca karnımla keyfime çıkmadığımı anlar heralde 😅 ya da en olmadı pazartesi gideceğim artık.