Merhaba arkadaşlar hafif lekelenmelerim oldu ve hamile olduğumu öğrendim ilk beta 90 çıktı doktora gittiğimde daha birşey gözükmüyordu beta 3 gün sonra 47 çıktı hamile olduğumu öğrendiğim neredeyse 3 hafta oldu ama hala doktora gidemedim kimyasal gebelikten şüpheleniyordum. kanamam felan hiçbir şey yok sadece beyaz akıntım var. Aranızda böyle yaşayanlar varmı.