Busraozdemir07 Kızlar bugün 36+3 olduk doktor kontrolümüz vardı ve çatı muayenesi yapıldı. Rahim duvarının yaklaşık 1 cm kadar açıldığını söyledi doktorum ve ufak kanamalarım var şuan da sizce 2 hafta içinde doğum gerçekleşir mi. Bu şekilde olan var mı?