Esrakhraman Kızlar 2 haftadır göbek deliğimin içinde siyah bişey var ama çıkmıyo çok küçük et gibi ilk başta kir falan sandım annem kulak çubuğu ve cimbizla çıkarmaya çalıştı ama çıkmadı zorlamadık sizce nedir buu 24 haftaligim bu arada
Bbsraa Esrakhraman biraz daha büyüsün karnın çıkar o dışarı şimdiden çıkarmaya çalışma göbeğine bağlı flndir. Uğraşma sakın.
Svcnvebebegi Esrakhraman canım bununla ilgili bende post açmıştım. Kimseden cevap alamamistim. Benim de göbegimde et beni kahverengi gibi birşey cıktı. Ellemedim onu. Sonra kilo aldikca göbek deligim küçülmeye başladı. Siyah birşey vardı. Derindeydi. Takinti haline getirdim bende. Önce dus aldim. Sonra elimle çıkardım o pisliği. Sanırım göbek deliği küçüldükçe oluyor. Ama et beni gibi birşey varsa elleme. Doğumdan sonra geçiyormuş çevremden duyduğum kadarıyla 😀😀
isilbeyaz Esrakhraman bir yağ bul ve ovala 😂 hala ovalıyorum ovalıyorum çıkmıyor dersen tekrar konuşalım