Ben de birçok kıyafetimizi ordan aldım bir arkadaşım da tüm kıyafetlerini ordan almıştı geçen sene bebeğine. Ben de merak edip ona sordum. Bebeği ne zayıf ne çok tombiş ideal bir bebek. Ayı ayına giydiriyorum tam bedenine göre al her şeyi demişti. Biz de Haziran da görücez bakalım ☺️