Mugetkmk BusraK45 benim de 32+2 de 1670 çıktı bana da biraz daha fazla olması gerektiğini söyledi. İki seferdir bir türlü normale yetişemiyoruz hep biraz geriden geliyoruz yemem gereken her şeyi yiyorum kilo alsın diye ama bir türlü olmuyo ne yapacağımı nasıl kilo aldıracağımı bilmiyorum
2kizanasi Her bebek bir olmaz, yavrunuzu başka bebeklerle kıyaslamayın asla, doktorunuza kulak verin güzel beslenin bol su için, olmadı biraz zayıf doğar doğduktan sonra toparlar 🐣
Minikmucizemgeliyor 33+2 de benimde bebeğim 2 kiloydu doktorum normal demişti seninkide gayet normal bence 🙂
BusraK45 Mugetkmk biraz da bebeğin kendi yapısıyla ilgili heralde ben de yiyorum ama daha fazla yiyeceğim doktor abart dedi yeme işini açıkça.