Merhaba ben ilk defa katılıyorum bisey danışmak ısıtıyorum bilgisi olan lütfen bana yardımcı olabilirim bu hafta doktora gttm 21 haftalık oldugum söylendi ilk defa ayrıntılı ultrasona girdim bana bebeğin idrar topylan kanallarında genişleme eşe dediler bu ılerleyen haftalarda kapanabilirde kapanmayabilirde başka bilgi edinemedim bunu yasayan warmı riskli bi durummu panik yapacak bısey warmı simdiden tesekkür ederım