Herkese merhaba 👋 henüz 7 haftalık hamileyim 5. Hafta da müjdemizi aldık ama ultrason da sağ yumurtalıkta 2 tane kist görüldü boyutları biraz büyük herşey yolunda düşük riskimiz yok elhamdülillah kalp atışları çok güzel ve sağlıklı dedi doktorumuz ama bu kistler bazı durumlar da Allah korusun patlaması durumunda hareket etmesi durumunda acil müdahale gerektirir cerrahi işlem uygulanır denildi yani amaliyat gereken bi durum olabilr haliyle oda bebeğe zarar verir varsayımları var elbette dikkat li davranmam gerekiyor bebeğim için çok çok endişeliyim çok korkuyorum inanın sevinemiyorım bile bişi olursa düşüncesi var sürekli ama size de sormak istiyorum böyle bi durum yaşayan var mı akıl akıldan üstündür bi nebze içim rahatlasın istiyorum lütfen böyle bişeye şahit olan yaşayan varsa yazabilir mi
😭