Prenses39 Kızlar benim bacaklarım çatladı kesin çözümü olan var mı çatlakların kırmızı gibi mor gibi görünüyor sizler nasıl baş ettiniz
Mororkide Prenses39 Kızımda hiç Çatlagım yoktu Oğluşum da bacaklarım çatlak için de bir çözüm bulamadım maalesef
Minnakbebisim Prenses39 ben göbeğime mustela çatlak öncesi krem kullanıyorum şuanda 30 haftalığım ama hiç çatlağı olmadı. Arada Johnson baby yağı da sürüyorum göbeğime. Ama bacaklara hiç sormadım ön tarafları selülit gibi duruyor çatlamaya başlamış 😅 simdi duştan sonra bacaklarada süreceğim inş etkisi olur.
Yakamoz__gul Prenses39 kardeşim babe çatlak kremi kullanmıştı hiç çatlamadi bende ondan aldım. Yanına bide frei öl çatlak yağı aldım. Onunda üstünde bu de 2 kez kullanımla çatlama garantisi yaziyor. Ben hep anca 2-3 kilo alıp vermişimdir ama vücudum çok kuru catlamaya çok müsait. Bacaklarım taa bekarligimdan çatlak. Şimdi 18+2 yiz. 60 kiloyum şimdilik birşey yok insallahta olmaz. Çok dikkat ediyorum ama. Dustan cikarkende tüm vücut bebe yağıyla nemlendiriyorum
Betim Prenses39 23 artı 4 üm camım biooil almıştım kullanıyordum sadece karnıma sürüyordum hiç çatlamadı karnım fakat göğüslere sürmemiştim geçenlerde farkettim kırmızı kırmızı damar gibi olmuş göğsümün alt kısmı 😬hemen oraya da sürmeye başladım durdurdu sanırım iz sanki kayboluyor gibi ilk gördüğüm gibi koyu değil .. biooil den memnunum ben
Prenses39 Mororkide ya benim de bacakların üst tarafı çatladı bir de dizden aşağısının arkası çatladı en azından hafifletmek için bişey arıyorum bende ben önce göğüslerime acı badem yağı sürüyordum yine de çatladı faydası olmadı
Prenses39 Minnakbebisim bende de ön taraflar çatladı hiç aklıma gelmedi bacakların çatlayacağı şimdileri sürsek geçer mi acaba çatladıktan sonra
Mororkide Prenses39 kızımda hamıleyken doktorum asla kaşıma karnını bacaklarını demıstı bana her kasındıgında dusa gır su engellıycektır demıstı oylede yapmıstım hiç kasımadan dırekt dusa gırıyodum kasıdıkca catlak artıyormus sıfır catlakla dogum yapmıstım bu bebegımde kılo alımım fazla oldugundan sanırm bırde dusa her zaman gıremıyorum kızım var kucuk onu bırakıp kakao yagı asırı etkılı dıye duymustum yengem kullanırdı kendısı hemsıre kocaman karnı vardı hıc catlagı olmamıstı
Fatosmat Haftaya kadar hiç çatlağım olmadı bebe yapı sürdüm lierac çatlak kremi kullandım. Suan 34+5 im ama karnımın alt kısmı hep çatladı düzenli krem ve yağ kullanmama rağmen 😌
Prenses39 Fatosmat çatlayacağı varsa çatlıyormuş maalesef ya bende sürdüm yine de çatladı teşekkür ederim
Hulya3438 31 haftaya kadar bnmde hiç çatlağım yoktu sonra biranda çatır çatır çatladı git gidede çoğalıyor bnde lierac kullanıyorum ana düzensiz kullandım aklıma geldikçe belkide o uüzden böyle oldu hiç birşeyn faydası yok çatlayan yapın varsa illa çatlıyor