Zulmust Kızlar 2 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum çok aklıma takıldı azcık bile hareket etse içim rahat edecek niye böyle oldu ki normalde kızım çok hareketlidir 😔 23+6 haftalık bu arada
Gizemkara21 Zulmust aslında sürekli hareket halindeler ama hissetmediğimiz zamanlar oluyor çok kez yaşadım sizin haftalarda
1Anne_ Zulmust cnm doktorunu ara için rahat etsin ama hiç korkma hem duyuyorum normalmis çikolata falan sakinles otur 😊😊😊hareket edecektir
04052016mh Zulmust şekerli birşeyler yeyip dinlendin mi kendini dinledin mi canım yoksa iş falan yaptın da fark edemedin mi? Benm o haftalarda çok hafifti hareketleri
melindam Zulmust Hiç Korkma Canım Bu Haftalarda Normal Bazen 3 Gün Hissetmediğin Bile Olur Çikolata ye Süt İç Soluna Yat Harekrt Eder. Bazende Sırtlarını Dönüyorlar Hareketi Hissedemiyoruz Normal Yani Ama Çok Aklın Takılıyorsa Bi Doktora Git İstersen
Ikizlerr O haftalarda cok düzensiz oluyor gerçekten hiç endişe etme benim ki ikiz olmasına rağmen ben bile hissetmezdim
Zulmust 1Anne_ dün akşam şekerli şeyler yedim uzandım baya hareket etsin diye tık demedi normalde 2 çikolata yesem en az 1 saat kıpır kıpır oluyordu
04052016mh Zulmust iş yaparken insan oynadığını hissetmiyor o yüzden dedim o aralarda oynadıysa size oynamadı gibi gelebilir 😊
Zulmust melindam Hep okurdum bunları ama yaşayınca farklı oluyormuş şimdi anladım. Eğer bugunde hareket etmezse doktorumu arayıp sorcam gel derse gidicem
Bebegimcim Zulmust o haftalarda benimde hareketleri düzensizdi. Moralinin bozuk olması da çok etkiliyo. Uzan ve Karnını severek onunla konuş 😊 Gerçekten bizi duyup hissettiklerine inanıyorum♡
melindam Zulmust Korkma Aklınada Kötüyü Getirme ☺️Biz 27 Olduk Geceli Gündüzlü Durmuyor Doktorum 28den sonra Düzene Girer Her Zaman Hissedeceksin Diye Bir Durum yok 28.Haftadan Sonra Günde En az10 Kere Hareket Etmesi Gerekiyor Dedi
Gulanelis Zulmust tam düzene girme evreleri 25 e kadar düzensiz olacak canm hatta bazen 28 de düzeliyor sen tatlı ye özellikle sola yat bi bak
Essi Normalmis canim o haftalarda. 28-30 haftadan sonra düzenli hareket hissediyormusun. gecen bende 2 gün hissetmedim, dün gece ve bu sabah tekrar kipir kipir masAllah 🙏🏻❤️ Yinede icim rahat etsin dersen bir doktorunu ara. Bizde tam 25 olduk
Zulmust Ben bi de geceleri alışkanlık oldugundan çok yüz üstü yatıyorum fark etmeden çocuguma zarar vericem diye korkuyorum ondan biraz da aklıma takıldı
Gulanelis Zulmust 20 den sonra ne sırt üstü ne yüz üstü sakin uyuma canm hep sağa sola yat insan alısııyor