Isgnzhr su hospital normal doğum 3. Sezaryan epitural 3,5 genel sezaryan 3,5 ama çok çok öneririm gerçekten güzel bi hastane doktorları çok ilgili sana herşeyi anlatırlar güler yüzlüler verdiğin paraya değiyor canım bide oya hanım yada ümran hanımla görüş hepsi iyi ama bu iki doktordan şaşma en çok oyayı seveceksin