Arkadaşlar kaç haftada vurulması gerekli siz ne zaman vururdunuz
Burcuyyy neyi buradan hata derken
Burcuyyy ben 18. Haftamda vurulmuştum pazartesi gidicem 2. Dozu vurulucam
Burcuyyy ben bugün gittim vuruldum 21. Haftamdayım.
3_kiz_annesi yanlış yazmışım nasıl düzenleniyor bilmiyorum ya
3_kiz_annesi tatanoz yazcaktım
Burcuyyy 🤣🤣🤣ben vurulali çok oldu valla yeni vurulanlara bırakayım cevap hakkini
Burcuyyy 20. haftada vuruldum 1 ay sonra gel dedi 2 mayısta ikinci doz için gidicem