YamacDemirinAnnesi DidemYldrm sebamed kullanıyorum canımm memnunum dalin almıştım memnun kalmadım sebamede geçtim sebamed kullanıyorum
gulanne DidemYldrm yıllardır var olan marka. Ben oğlumda kullandım bi zararını görmedim. Sonuçta bir sürü testlerden geçiyor. Baktığın zaman hepsi kimyasal. Böyle düşünüyorum.
DidemYldrm gulanne ben çevrem den kötü yorum aldım doktorum da bana öyle söyleyince sizinle paylaşmak istedim sizin dediğiniz de doğru olabilir
Serdogrul DidemYldrm ben nivea aldım kokusu falan çok hoşuma gitmişti ama bebgımde kepek yaptı oyuzden kullanmayı bıraktım. Bebek arabasını alırken hediye olarak chicconun şampuanını vermıslerdı onu kullanamya başladım suands gayet memunum