melindam Öncelikle Herkese Merhaba Vivense Ahşap Anne Yanu Beşik Düşünüyorum Kullanan Yada Alan Anneler Yorum Yaparlarsa Çok Mutlu Olucam ☺️Şimdiden Herkese Teşekkür Ediyorum
melindam Btyas34 Bende Görünüşünü Çok Beğendim Babamda Kayın Ağacı Daha İyi Oluyor Dedi En azından Vernik Yok Koku Olma Onu Alalım Dedi ama Bana Görseldeli çok Küçük Geldi Öyle Değildir Herhalde Dimi Bidr Anne Yanı Kademesinde Yatağın Yanında Duruşu Nasıl Durdu Acaba
Btyas34 melindam https://www.vivense.com/mavi-oergue-ile-dogal-karyola-bebek-besigi-modeli.html benim aldığım model bu canım ayarlanabiliyor , sallanabiliyor bide dediğiniz gibi doğal olması almamda ki en büyük sebeb
Damla0909 youtuber Beyza Burak Şahin de vivense den ahşap beşik aldı. youtube kanallarında kurulum videosu filanda var oradan inceleyebilirsiniz iyi demişlerdi bi bakın isterseniz
melindam Damla0909 Teşekkür Ederim Kuzum ☺️İzliyim Bakalım Kalitesini Merak Ediyorum. Bide Babamlar Alacaklar Kötü Bişey almak İstemiyor Bende Onlara Pahalı Aldırmak İstemiyorum 😂
Damla0909 melindam cilek te de uygun fiyatlı beşikler var. ailenize yakın çilek mağazası varsa bunlarada bakabilirler.
melindam Damla0909 Evet Buda güzelmiş ama Ailemden Uzaktayım Onlar Kargoyla Yollayacaklar. Onlar Mersinde Biz Urfadayız. Babam Kendi almak İstiyor.
Damla0909 melindam yani bunuda beğenirsen internetten adresinize sipariş verebilirler. kac yaşa kadar kullanabilir özellikleri ve. herseyini iyice araştır öyle karar ver canım ☺☺🤗🌸