ayseguloks 2 kimyasalım var , 3 hamileyim adetime 5 gün kala betam 32 çıktı doktor direk kan sulandırıcı iğneye başlattı (oksapar 0.4) dua edin güzelce yükselir inş şuan düşük olduğu için ultrasonlada göremiyor
Meriwa ayseguloks ay o ultrasona girene görene kadr zaman geçmez allah yardımcın olsun canm inşallah hersey gönlünüzce güzel olsun